Næsten på vej

 

Kufferten er pakken med kun 21 af de tilladte 23 kg. Aner ikke om jeg har det hele, for helt ærligt så aner jeg ikke hvordan jeg skal pakke til fem måneder. Jeg har i længere tid prøvet ihærdigt at lave massere af pakkelister, men det resulterer oftest i spildt papir. Jeg har ihvertfald det vigtigste på plads. Pas, penge, medicin (til lidt over 2000 kr.), tøj, sko mm. Nu burde det hele være på plads for om 20 timer sidder jeg i flyet. I fem måneder skal jeg rejse ud i Verden og forhåbentlig opleve fantastiske ting.

 

De fem måneder har det tilfælles at samle points til min kommende uddannelse, som er at blive jordmoder. Jeg skal derfor ud og arbejde med børn og kvinder. Helt præcist skal jeg tilbringe tre måneder i Argentina og to måneder i Kenya. I begge lande skal jeg bo privat og leve præcist som landets indbyggere.

 

Bloggen her håber jeg et par gange om ugen vil kunne opdatere mine venner med massere af lækre nyheder om hvordan jeg har det og hvad jeg oplever på mit livs rejse. Desværre ved jeg ikke om dette lykkes, da internetforholdene kan være langt under det vi har i Danmark. Argentina bliver ikke det store problem, men har desværre måtte skifte min eller så komfortable iPhone ud med noget, som svarer til en håndværkermobil. KENYA-VENLIGT!

 

Jeg vil gøre mit bedste for at holde jer opdateret.

 

Mys

Skriv et svar

